- Українська реєстрація. Модель 318IS (двигун М44, 1895 см3, 140 к.с., допрацьований 16-клапанний із 2-ма кулачковими валами (розпредвалами), досить економічний і динамічний; цей двигун - М44 - також стаили на родстер Z3), М-пакет, еМ колір (Montreal blue), механіка з короткою кулісою, редуктор із блоком, клімат із новим оригінальним клапаном пічки, практично нові радіатори і патрубки (+ старі; заміна не пов'язана з аварією: був період, коли деякі запчастини мінялися про всяк випадок; заводські парктроніки; усе скло рідне.
- Газ (якісний: форсунки – червоні хана, потужний і не бюджетний редуктор KMЕ (а не гівняне Tomasetto), процессор - STAG4, додатковий фільтр із відстійником, 2 клапани).
- Нові шини (літо) Michelin Pilot HX MXM4 (R16 55 225 ззаду і R16 50 225 спереду + додатково нове Michelin Pilot HX MXM4 R16 50.
- Карти, сидіння, задній диван перетягнуті, салон у чудовому стані.
- Підвіска в хорошому стані; майже нові амортизатори Bilstein B4 (сток), М-сайлентблоки та поліуріетанові втулки стаба, під капотом - розпорка. Усе перебиралося. Лише задня балка не знімалася, ті всі гумові втулки, що ззаду добре було би теж поміняти (якщо доводити до ідеалу). Хоча на дорозі машина тримається добре, жодних сторонніх шумів чи підстукувань. Рульова рейка відновлювалася кілька років тому, але я не надто задоволений результатом. Радив би замовити рейку з Німеччини від машини з двигуном 1.6 із невеликим пробігом.
- Іржі практично ніде немає, усі ніші, лонжерони ретельно оброблював + де, знаходив іржу, різні епокстині герметики, боді, мовілі, холодне цинкування, герметики.. Усе наглядно. Килим зараз зняти - можна проїхати по калюжах, ніде нічого не затікає.
Проблеми:
- Тікає антифриз (у вихлопну трубу – на рівень оливи не впливає), треба заварити тріщину в блоці (швидше за все), хоча проблема може бути і в прокладці. При найгірших розкладах - ціна ремонту - у межах 10 тис грн. (Знаю де за ці гроші зроблять ідеально.) У двигун до цього не лазили.
- Праве заднє крило вварювалася від іншої машини (по заводських точках). Було незначне ДТП (останні фото). Спереду машина майже не постраждала (до радіаторів не дістало; замінив ричаг, колесо, підсилювач бамперу, бампер, капот, фару, ліве крило і "птицю"). Геометрія лишилася вся як була.
- Треба розібратися з глушником (зараз встановлена банка і резонатор від 46ї: як не намагався її адаптувати, воно трохи не звідти, іноді на ямах торкається кузову..)
- Машина на ходу, але салон від неї лежить у гаражі (після зварювальних робіт, так і не дійшли руки зібрати (думав, спочатку пофарбувати, але не вистачило грошей/ часу). Салон комплектний, усе ціле, усе є, чорний килим після хімчистки, чорна стеля (перетягнута, як нова) + М-пороги, штук 5 спойлерів (купував, придивлявся, але так і не наважився псувати кришку багажника), М-дзеркала, саб, кілька комлектів фар (лінза і рестайлінг), 3 комплекти задніх ліхтарів (оригінал + 2 комплекти тюнінгових: леди + in.pro). Треба тільки все це зібрати докупи. Бажано поміняти передній бампер; можливо, капот (він від іншої машини, є корозія в деяких місцях).
Продаю тільки тому, що терміново потрібні гроші. Лише колеса від цієї машини можна зняти і продати окремо за $400 і газову установку – десь так само. Але розбирати не хочу. Хочу продати тому, у кого є бажання зайнятися її відновленням.
Перші три фото - актуальні. Далі - фото 3-річної давнини.