Прокатався я після повного перекрасу рівно 4 роки. Звісно - так як машина експлуатується майже щодня - по кузову повилазили "косяки". Там рижик - там десь царапнув і так далі. Поїхав я на дефектовку до маляра. Думав обійдуся парою підкрасів - а фіг там.
Сергій 175 викруткою протестив моє праве крило - наскрізь
- тому його під заміну. Підфартило і доволі швидко знайшлося оригінал крило б/у майже в ідеальному стані. Також в процесі виготовки авто - вияснилося - що багажник теж просится під заміну. Знизу маленький грибок - на ній - приїхав ще з Німеччини. Всі десять років я його підліковував - але до одного місяця як виявилося
Кришка багажника - теж знайшлася в ідеальному стані. Дякую ще раз Сергію
Короче - в малярці - прибрали всі косяки по кузову. Після чого - машина відправилася на вичухування днища. Зняли всі рештки заводського баранчика/герметоса, що висіли, вичухали, обробили грунтом кислотним - і нанесли на ті місця новий герметос.
Завтикали додати у нього чорної фарби, щоб палева не було
Але для мене головне щоб не гнило.
Ну і звісно - після того - дно, всі щілини і закутки - обробили сумішшю Мовіля з маслом і ще з якоюсь фігнею.
Вкрилося все доволі щільною плівкою, що згодом засохла:
БЮДЖЕТ ЗАТІЇ _ МАЛЯРКА/ЗБІР/РОЗБІР/ДНО/ОБРОБКА - 600USD