dart писал(а):Атчьот про сервіс. Не проплачений, мене Шишкін взагалі тепер ігнорить, коли питаю щось про авто.
Ставив у нього газ майже 2 роки тому на N42, а днями пройшов німецький техогляд газовий на предмет вписання ГБО до техпаспорту. Авто обнюхали з усіх боків детектором витоків, перевірили вихлоп на норми євро4 і ще хз які тести зробили але проблем не знайшли - ГБО вписано.
Установку було зроблено дуже класно, афігєнно:
- форсунки під впускним (хто знімав його на N42, зрозуміє)
- редуктор в бампері біля туманки
- ЕБУ там де і має бути - на місці ЕБУ АКПП, в захищеному боксі біля DME
З косяків:
- зламана 1 (прописом, одна) "защьолка"
- тонку настройку довелося робити самому, постійно блимало джекі-чаном. так розумію, Шишкін не міг настроїти, бо це бляха і на ній не можна з комп'ютером покататися
- дата повернення авто в мої руки відтягнулася на кілька днів від умовленої
Загалом, сервісом задоволений, більше туди не поїду бо далеко, ігнор, надвисокоякісне мастило
ЗІ: за 2 роки ~30к пробігу 0 (нуль) проблем з ГБО. хіба що свічки згоріли - я не знав, що треба особливі гбо-шні.
Я не специально игнорю, сорян, не красиво. есть некоторые проблемы с месенеджерами и грязными руками, а сообщения уходят в прочитанные через часы. Но это так, отговорки. Так то я еще тот социопат.
Рад что ты в целом доволен.
По настройке - хорошо что освоил тонкости. Система вальветроник настраивается далеко не с первого раза. Катайся не катайся - это 2-3-4 визита к "этим пидарасам газовщикам"
По свечам - просто настало их время. Ни в один мотор не крутил LPG свечи. Все, в том числе и я, на обычных. Просто интервал замены сокращен.